Campaña de Smint protagonitzada per Stylr

La campaña de Smint és un dels exemples paradigmàtics de la conjunció dels mitjans tradicionals i els nous mitjans en comunicació corporativa. Si bé és cert, que moltes vegades les històries contades a posteriori pareixen encaixar perfectament en un discurs logic i estructurat, també podríem estar davant d’una estratègia que sortosament ha donat els resultats esperats. Siga com siga es tracta d’un treball ben fet i d’una mentalitat que hauríem d’asumir els nous professionals dels nous mitjans.

Han sabut dur a terme una adeqüació dels mitjans i una coherència en tots els sentits de la campanya. Han fet un ús profus dels mitjans digitals i han aconseguit un resultat que per altres vies haguera resultat extremadament car.

Pel que fa l’artista, i sense menysprear la seua activitat professional, podríem preguntar-nos fins a quin punt es pot passar d’una estratègia reivindicativa i crítica en el context urbà a servir d’imatge per a una marca de caramels.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *